Ihållande regn men torka på bloggen

Tänkte bara lägga upp lite mobilbilder m.m. från förra veckan så ni vet vad jag sysslar med.


Fre: Vi gick på mercas cross (vid aveny) och tog en öl med Tea. They have delicious food and they offer morrrrrrrrr. ;)


Lör dag: Cyklade till Sidsjön, körde runt några varv och lunchade sen på Sidsjö café. Lika gott och mysigt som vanligt, satt lite för länge så jag inte hann duscha före jobbet :P


Lör kväll: Slutade jobbet för sent för en filmkväll i Granlo, istället träffade jag mina gamla vänner Tanja och Sofie (m.fl) som skulle ut. I brist på annat hängde jag med på stadshuset och dansade till stängning. Det var dagsljus ute när jag gick hem! :) Sommarnätter är alltid lika härliga.

Sön (ingen bild): Spelade Sonic hela dagen, sen firade vi lillebror Putte som har fyllt 17. Kanonmat o jordgubbstårta, så när jag skulle fika med Erica senare blev det bara te. Wayne's stängde dock 30 min efter att vi kom dit, så vi satte oss istället på min uteplats. Slapparsöndag. Precis vad jag behövde.

Mån: Börjar få lite panik över hösten, vad ska jag göra? Det är ju snart augusti. Ska jag plugga, jobba kvar + läsa några kurser, söka nytt jobb? Jag sökte iaf några jobb som jag inte är kvalificerad till, men man kan ju hoppas på det bästa. Kanske ska läsa nån utbildning med ekonomi, administration, lite data? Hittade en utbildning där man behöver Matte C, vilket jag inte har. Skulle kanske kunna läsa det på min semester som börjar i slutet av nästa vecka, eller, noooooot! :P

Tis (idag): Kom precis hem från spinning, ska åka till pappa och hämta S mc snart, han har ju äntligen fått körkortet tillbaka, och min vikarierande taxitjänst är slut! :) Hoppas uppehållet håller i sig.
Trackback
RSS 2.0