Jordgubbstårta

Denna vecka har varit studentvecka, jag tycker lite synd om alla studenter som inte sett en sol på flera dagar. Men de verkar väldigt glada o lyckliga ändå! Vi har ju startat en tradition att äta lunch på restaurangen och sen äta jordgubbstårta hos mig. Jag hade en tokstressig fredag, jag ville ju hinna med allt jag planerat in. Handlade på ica kvantum, fick en gratis fläskfilé där + 5% på hela köpet för att jag är en trogen kund ;) däremot fick jag betala för 7 kiwi fast jag bara köpte 4, hmmmm.
Kom hem 11.25, började med tårtan, gick till spinningen 11.35, tränade till 12.30, hem o duscha, var på restaurangen 13.05, sen blev det tårtkalas med några tappra familjemedlemmar.

Min bror har varit i Italien i över 1 månad, med jobbet. Planen var att det skulle ta ca en vecka att fixa maskinen som skulle installeras, men nu har han alltså varit där en månad. Han var lagom less, tro det eller ej. Tror dock att han fick flyga hem igår, de väntade på att massa extradelar skulle komma och de hade råkat skickats med ekonomibrev istället för express. Klantar!
Yeyeee.. måste avbryta, ska åka o käka pizza ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmm. det var gott!

2009-06-15 @ 23:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0