Äntligen Hassela!



Igår kom vi äntligen iväg till Hassela. Det var jag, S och S jr som åkte. S jr var grymt duktig, förra gången jag såg honom åka hade han varken lärt sig svänga eller stanna, och igår körde han järnet. Han åkte slalom, hoppade, körde puckelpist och åkte baklänges! Han har fattat grejen nu :) Det blev mest barnbacke (vilket var riktigt skoj, åkte i guppen som fanns på sidan backen).
På bilden åkte jag upp till toppen. Det var dimmigt kan man säga!
Vi körde fel på vägen hem, så vi åkte förbi Gnarp o E4:an istället för Sidsjövägen. Men det blev bara 4 mil längre. hmpf :P Jag aktiverade GPS:en på min mobil, den är gratis i en månad. Funkade riktigt bra! Jag tror inte att jag kommer använda den mer, men ändå.


Sedan åkte vi till mamma och käkade tacos, för att sedan åka vidare till min far. På bild 1 har jag och bror gjort oss redo för en skotertur. Jag har pappas 25 år gamla postoverall på mig, jag vet att vi är heta!! Bild 2 är Ante ute på ett fält, jag fick också provköra lite för första gången i mitt liv, hihi. Jag bara skrek o skrattade när han gasade på, det var bättre än att åka berg & dalbana! 
Efter skoterturen bastade vi och fikade hos pappa. Jättemysig dag!
Trackback
RSS 2.0