Grillning



Stolt jag är klar med pusslet. Nu önskar jag mig ett nytt nästa gång det är presentdags ;)


I söndags var vi på nya donken i Birsta. En ballong sysselsatte oss med både boxning och elektriskt hår.

Sedan tänkte vi gena över till grannen Elgiganten, upp för ett dike. Vi klättrade över en snöhög med grus, och helt plötsligt försvann S. Då hade hans ben åkt rakt ner i snöhögen nästan en meter, haha. Vi skrattade, och då hände samma sak med S jr ben, tjopp! Men smidiga jag klarade mig fint :) Vi tog bilen till Elgiganten istället, haha.

Det var även mammas födelsedag i söndags. Jag och S hade köpt färska kycklingklubbor som vi marinerat med whiskey, honung, senap, sweet chili m.m., och mamma hade köpt en ny grill. Så det blev årets första grillning på balkongen! Supergod mat. Bild och mer info finns på P-A:s blogg (gå gärna in så han får fler unika läsare, då blir han glad ;D)
Trackback
RSS 2.0