Såhär mycket...


..såhär mkt snöade det igår. Tyvärr, för jag vill ha vår nu. Jag köpte en persiljekruka på ICA och planterade den i en liite större kruka i fönstret. Den behöver visst massor av ljus, och tyvärr har jag bara morgonsol i min lägenhet. Jag tippar att den är död om en vecka.

Förresten tänkte jag bara redogöra vad vi åt till lunch i lördags. Grillad kyckling med bröd, tomat, extra stark ajvar relish, färska röda piri-piri (chilipeppar, styrka 8 av 10), små starka "paprikor", sweet chilisås och örtsalt med chilismak. Inget jag skulle ätit för 2 år sen direkt! Jag blev nästan tårögd på kuppen.

Träningsschema denna vecka (bara för att visa hur duktig jag är):
*Mån: Body Combat
*Tis: Afro power dance
*Ons: Body Pump
*Tors: Ledig
*Fre: Spinning
*Lör: Ledig
*Sön: Body Pump eller ledig

Kommentarer
Postat av: Tea

Hej! Jag har som sagt tenta på fredag så vi kanske kan ses nästa vecka istället!! Känns midre stressigt så =) Nu ska jag plugga med mina klasskompisar! Puss

2009-03-25 @ 09:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0