Klänning CHECK

 
Nu har jag köpt en klänning till slut. Den är lite randig, i rosa, grönt o lite gult. Jag antar att jag köper vita klackisar att ha till, om jag inte slår på stort med nån pastellfärg (tycker att utbudet var lite klent på skor jag vill ha).

Igår jobbade jag både lunch o kväll. Vet inte varför, men jag var helt slut i benen även i början av dagen. Vi hade rätt många bokningar igår, och när jag sagt adjö till en bokning ser jag att 3 pers har placerat sig själva o börjat kolla meny. Kl är då halv tio, köket har stängt o restaurangen stänger om 30 min. Jag säger som det är, men de vill ändå ha varsin öl. Kl 21.45 kommer fyra blöta (det regnade) hungriga tjejer in, så jag kunde inte säga nej, de fick varsin stor förrätt. 23.15 slutade jag igår.. Då fick jag påminna dem om att jag måste faktiskt börja stänga nu.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oh, den var tjusig, vart hittade du den?

2009-05-08 @ 10:36:35
Postat av: Hanna

tjusigt :) blir nog fint.

kolla min bilddagbok tina! din bror finns med ;D

2009-05-25 @ 01:50:15
URL: http://aliciapray.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0