Glasögonorm..

Idag var jag till optikern och gjorde en synundersökning. Jag har ju ett par glasögon sen tidigare, som jag skaffade när jag skulle ta körkort, min syn var då på gränsen för dålig för att köra bil. Mina tidigare glasögon gick sönder på jobbet för några år sen (jag använde dem när jag körde playabilen), och sen dess har jag inte brytt mig. Nu sa kvinnan iaf att min syn försämrats och jag måste använda glasögon när jag kör.. Hon förvånades att jag kunde köra utan glasögon i mörkret. Haha, inte så konstigt att jag sett dåligt på skyltar osv, men när man kör samma gamla vägar går det ju bra :P
Så om en timme ska jag få lite smakråd och köpa ett eller två par brillor. Har spanat in några, får se vad smakrådet säger... Jag måste iaf köpa dem idag, för att få undersökningen för 5:- istället för typ 299:-, så då får man ju passa på.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0