Ombesiktning check!

Vi besiktade Volvon häromveckan, ena bromsröret var rostigt så vi lämnade in bilen till vår bilkille igår kväll. Idag fick vi tillbaka den, allt var fixat (även några punkter som var "bra att veta") och han har till & med ombesiktat bilen åt oss! Det kallar jag service =)
Dock sa de när han besiktade att högra bromsröret också började bli rostigt, så vi skulle fixa det också och komma tillbaka, men då blev vår kille förbannad och sa att det kan ju inte ha hänt på 2 veckor sen vi besiktade första gången. Man kan inte komma och ombesikta flera ggr bara för att de inte sköter sitt jobb första gången! (Är det så de tjänar pengar, 200:- extra för varje ombesiktning..?) Gott dammit! Det kallar jag inte service.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Näe du Tina, det är en jävligt jobbig situation! Jag hoppas du slipper uppleva detta! Jag har ingen lust att gå tillbaka, plus att jag tror inte dom ger tillbaka mitt jobb bara sådär heller :P New Moon tyckte jag var skitbra! Jag blev så sugen på att läsa om böckerna igen. Böckerna är självklart tusen gånger bättre än filmerna, men jag jämför dom inte, utan ser det som en helt ny serie typ. :D

2009-11-25 @ 23:50:00
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0