Skolblogg

I slutet av december/början av januari ska vi göra en blogg på skolan, där våra inlägg ska handla om frågor till ett företag/en organisation som vi ska välja ut och intervjua passande chef/personalansvarig om diverse kompetensutveckling- och genusfrågor. Många har redan hittat ett företag, men jag är ju väldigt duktig på att skjuta upp saker till sista minuten. Ikväll när det blev lugnt på jobbet började jag prata med en gäst, som jobbar på ett bra ställe att fråga, och när hennes man kom tillbaka visade det sig att han jobbar på ett ännu bättre ställe! Jag ska ringa dem på måndag, vi får hoppas på det bästa! Jag har iaf goda förhoppningar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0