Stadshuset

Igår planerade jag att sluta tidigt från jobbet för att gå på L:s inflyttningsfest i Granlo. Meeen, som vanligt så blir det inte som man tänkt sig. Vi hade galet mkt på restaurangen och jag kunde inte sluta förrän 22.30. Stannade i stan tills de tog sig in istället, och vi köade minst 30 min till stadshuset (halva styrkan bangade). Vi starka tog oss iaf in, det var mestadels bara ops-ops-musik, men jag hade faktiskt skoj ändå =) Man börjar känna sig gammal när man går på stadshuset, även fast medelåldern bara är några år yngre än en själv. Jaja, det är ju alltid kul att se andra göra bort sig. =P Erica, jag får bjuda tillbaka nästa gång!

Idag är det julskyltning och första advent, det kom lite snö igår så det är vitt på marken. Får se om jag hinner ta en sväng på stan innan jobbet (vi har extraöppet). Får även se om det blir pump, ska isf gå om 4 min så jag kanske borde bestämma mig. Går jag så blir jag väldigt impad av mig själv, först utgång till stängning och sen pump 11.15 dagen efter. 3 min kvar nu..


S tolkning av Tina redo för utgång. ;P
(jag möttes av detta när jag bytte om efter jobbet igår)
Trackback
RSS 2.0