10 timmars plugg

Igår satte jag mig och pluggade direkt när jag vaknade. Satt tills S ringde o det var dags för lunch på Ming. Efter det gick jag hem, hämtade plugg-grejer och satte mig på jobbet o pluggade. Det kom inte en enda person igår. Lite skillnad jämfört med dagen innan, då det var jättebra.. Men men, tur för mig att det var lugnt, vi stängde tidigt och åkte o bowlade vid 19.15. Bowlinghallen stängde kl 20, så vi körde 45 min intensivbowling. Jag började med en spare, sen gick det bara utför, tills sista kvarten när de andra blev stressade och ofokuserade - då satte jag först triple spare, sen efter nån omgång satte jag triple strike! Yeaaah, då gick det bra att plugga på kvällen =) Det fattades dock 3 poäng till guld, grattis S :P

Nu har jag precis lagt på telefonluren efter en examinerande dialog. Det gick bra, hela gruppen blev godkända! Skööönt. Jag ska fira med ett lunchspinningpass, sen måste jag fortsätta läsa inför tema 3.

Trackback
RSS 2.0