Dimmerproblem..

Min träning har varit helt nerlagd i ca en månad, sist var jag på pump en gång på gratisveckan innan Barcelona. Igår var jag äntligen på spinning, hur skönt som helst, och idag tänkte jag gå på lunchpump. 10 min innan jag ska gå ringer det på dörren. Några killar som vill kolla ventilationen (hemma hos S alltså). De kollar inne i köket o på toa, allt ser bra ut. När de går ska jag släcka lampan inne på toa, då slocknar allt. Vi har dimmer med flera spotlights, och alla bara tvärdör. Jag springer ut efter killarna, de kommer in igen, kliar sig i skallen och säger att detta är helt osannolikt. Förmodligen var en lampa på väg att gå sönder, men då ska inte resten dö..
Nu har de fixat ljuset (förutom på en lampa), men dimmern funkar inte. Så jag fick skippa träningen för att vänta på chefen som snart ska komma o förhoppningsvis fixa ljuset.. Annars vet jag nån som kommer bli galen :P
S ville inte ens släppa in dem, också händer detta. Ha ha, komiskt.. Jag hoppas för min skull att de löser problemet :D:D
Men men, nu får jag mer tid att plugga, bäst att sätta fart!

Kommentarer
Postat av: Tulay

Vem är chefen?

2009-10-17 @ 07:47:22
URL: http://tullisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0