Sjuk?

Nu är första pluggveckan avklarad. Det blev lite för mkt att kliva upp kl 6, köra till H-sand o skolan, skynda hem till jobbet och börja läsa studielitteraturen vid 22.30 efter jobbet. Jag hade inte ens tid att duscha, och då är det illa.
Igår kväll hade vi tagit ledigt för att gå på SBA (Sundsvall Business Awards), det var kanon! Himla god mat med tanke på kvantiteten o allt, sa de 600 gäster kanske?
Men nånting skumt hände. Jag började må illa under kvällen och under natten fick jag springa upp flera ggr. Samma sak imorse. Idag har jag mått illa hela dagen, har fortfarande inte kunnat äta en riktig måltid. Ska se om jag får i mig en macka snart. Det är inte magsjuka och svininfluensan har väl helt andra symptom! Ja jag vet inte om jag ska vara orolig eller bara gilla kräkläget då o då.
Skolan går bra, men intensivt!! Vi hade en muntlig examination igår, alla i min grupp klarade den! Det är liite jobbigt att jag inte fått tag i all kurslitteratur än, så delmoment ett som ska vara avklarat på tisdag har jag inte alls läst om. Igår fick jag hem första boken jag beställt, den andra fanns tydligen inte i lager.. Suck! Alla andra i klassen verkar dessutom ha läst om liknande saker på gymnasiet, men jag känner mig helt bakom flötet. Men det är interesting, känns bra än så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0