Back to school

Idag började jag skolan igen efter en skön men alldeles för kort sommar. År 2 på universitetet. Nästa höst är den sista hösten jag börjar skolan, efter det är det bara en vårtermin o c-uppsats kvar, och sen ska jag ut i vida världen igen. Läskigt. Jag vet fortfarande inte vad jag vill bli, men det är en annan fråga. Har ju nästan 2 år på mig att bestämma :) Vem vet, jag kanske läser vidare efter examen.. Beror på vad marknaden har att erbjuda för en beteendevetare med inriktning mot datavetenskap.

Förra veckan jobbade jag både lunch och kväll hela veckan, förutom i torsdags då vi hade kick-off med gruppen i skolan. Vi var hos Angelica i g-holm o grillade, jag blev utnämnd till fritös-meister och delvis grillmeister. Maten var god och sällskapet trevligt! Dock märks det att hösten har smugit sin fram!

Helgen innan cyklade jag och Tea till Selånger marknad. Vi cyklade på trottoaren på Köpmangatan, och när vi cyklade över en korsning (en sån enkelriktad där man kör in i stenstan) kastade sig en bilist på tutan och skrek till oss "KLIV AAAV CYKELJÄÄÄVLARNA FÖR FAAAAN!!". Nån som vaknade på fel sida. Roligt =P Vi inhandlade iaf diverse chili- och vitlöksost, jag köpte korv i present till pappa (det är lugnt, han har redan fått dem), Tea köpte en plånka och en jättefin lampskärm. Jag längtar tills jag får shoppa sånt också! :D Kanske snart... Hoppas hoppas!

De ringde från bostadsföreningen förra veckan och frågade rakt ut om nån bor i andrahand i min lägenhet. Nej, jag har en inneboende, sa jag, vilket är helt sant eftersom jag fortfarande har nyckel och vistas där lite då och då. De skulle iaf diskutera mitt svar på styrelsemötet i onsdags, men jag har inte hört något av dem.

Det blir så mkt när jag väl skriver.. Har haft kräftpremiär med Erica o Linnéa här hemma, sen kom Tea också. Skoj skoj!! Har även gjort massa annat, tänkte komma igång med träningen nu också när lunchpassen börjat komma igång! Tjarrååå.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fråga...Vad menar dom med att ringa dig och fråga om du har en som bor i andra hand hos dig? Sen att dom ska diskutera ditt svar??? Whats that all about? Ska dom kräva att du säljer din lägenhet eller vad är det frågan om? :S Jag säger det igen, din förening verkar vara helt bakom...

2010-08-30 @ 23:48:01
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Anna

Men gud! Har de något emot dig eller?

2010-08-31 @ 19:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0