Update

Dåligt på uppdateringsfronten, och lite allt möjligt har hänt. Vi har bland annat åkt dressincykel på dellenbanan, vilket var jättehärligt förutom när bror och hans respektive tippade av banan pga en pinne på rälsen - lagom läskigt. Annars blev det bad och grillning efter vägen, med dellensjön som utsikt nästan hela banan. Vi cyklade sammanlagt nästan fem mil.

Vi har även varit på roxettekonsert här i Sundsvall, den 7/8.
Självklart har en massa mer saker också hänt, idag var vi och såg Shrek 3 på bio, trodde att den skulle finnas i 3D nu, men tydligen har de inte fixat klart 3D-utrustningen på filmstaden än. Senare idag grillade vi på vår uteplats, och nu är det softartime.

Min dator har kraschat, skärmen är tvärrandig direkt från start och sen händer inget mer, ränderna blir bara mer färgglada. Får se om det är värt att lämna in den eller om jag ska köpa en mac direkt... =/ har fått låna en dator av snälla mor så länge, men det blir inga nya bilder uppladdade på ett tag nu. En egen dator vore dock bra nu när skolan börjar om 2 veckor!

Och angående inkassogrejen med tidningen som jag inte fått men måste betala 500 kr för, så ansåg de att det var mitt fel som "inte skrivit" karlns namn vid co-adressen, men jag är HELT säker att jag gjorde det, så de skulle höra av sig igen.. Väldigt roligt eftersom de nu lagt på en "dröjsmålsränta" som inte kommer minska med tiden direkt. Men vad fasen, när jag varken fått nån tidning eller räkning överhuvudtaget, HUR ska jag då veta om det!? Blev så förbannad. Så vi får se hur det fortsätter... Förmodligen måste jag betala ännu mer för INGENTING. Jag kan väl åtminstone få tidningarna som de påstår att jag fått! suck. Men rätt ska vara rätt tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0