Budgivningen är slut

Vi bjöd och bjöd och bjöd och bjöd, men fick alltid ett sms att nån bjudit 5000 över oss. Så till slut gav vi oss. Det blir ingen flytt för den här gången, men vi håller ögon och öron öppna. Det är så himla dåligt med nya lägenheter på hemnet, sammanlagt finns det 2 på skönsmon, några bo kloklägenheter vid södra berget, och en på södermalm med hyra på 7000 kr på hela södra sidan av stan för under miljonen, 3-5 rum. En fin trea till ett rimligt pris, tack! Kom till oss :)

Jag fick nyss veta att jag är ledig ikväll. Tänkte träna kvällen då jag var ledig (tors eller fre trodde jag) men idag har jag ju redan varit på afro. Och diskat, tvättat, skjutsat karlarna till dagis/jobb, uppdaterat mobilen så alla kontakter och sms försvann, bytt gardiner o plockat undan julgrejer i min lägenhet (det var på tiden, jag vet! Men jag hade bara gardinerna uppe, resten väntade bara på att ställas i förrådet :P) m.m.m. Så nu orkar jag inte träna mer! Kanske hänger med A till pipeline ikväll, eller så blir det bara lugnt med finalen i so you think you can dance. :) Sitter och gäspar nu, så det kanske är lika bra.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Raderade du alla kontakter?! :D Va onödigt! Synd att ni inte fick lägan, hoppas ni hittar nytt illa kvickt :)

2010-02-24 @ 19:35:17
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja, Tina..jag tror du gjorde det med vilje, för att du hatar alla i din telefonbok! :D Så, måste det ju bara vara.

2010-02-25 @ 07:29:22
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Sofie

Just typiskt dig...hater! ;D

2010-02-25 @ 11:54:32
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0