Ny lägenhet?

Vi har lagt bud hela förmiddagen och hade alltid en som la 5000 över två minuter efter vårat bud. Men nu har de inte lagt något högre bud, och det har gått en timme! Tänk om vi äntligen har fixat en ny lägenhet? Det är bara att vänta... Jag ska fördröja tiden med lite spinning. Sen kanske man borde börja läsa också..

Igår var jag såå nära att köpa längdskidor på intersport. Men kupongen jag hade på 30% gällde inte på paketpriser, då blev jag lite butter. Jag är glad att jag inte köpte dem, de var vallningsfria och nu vet jag att jag vill ha vanliga vallningsbara skidor, det verkar bäst för mig att tejpa dem istället för att hålla på med valla, har ju ingen aning om hur man gör och vill inte köpa alla extragrejer som krävs. Nu är bara frågan om man ska satsa på nytt eller beg. Får se vad som dyker upp.

Var på pump igår kväll, tog sen en bastu med en öl och åt upp hallonsorbetglassen. Skönt/gott :)


Kommentarer
Postat av: Carina

Jag håller tummarna för er!

2010-02-22 @ 14:10:40
Postat av: Anna

Helt klart nya! Då får du hjälp att få rätt styvhet, längd, spann och allt det där som är bra att veta =)

Tejpen kan rekommenderas varmt! Om du inte vill hålla på att kladda, sickla och grejja så rekommenderar huset glidvalla på flaska, det är lite sämre men ack så behändigt. Vallningsfria skidor är det big nono på!

2010-02-22 @ 19:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0