OS-guld och kladdkaka

Igår var jag hos Maggie i studiegruppen, vi hade lite partyparty med kinamat, vin och en musiklek som jag var värdelös på. Får bara blackouts och minns inte vilken artist som hör ihop med vilken låt, trots att jag lyssnar på många av dem varje vecka, haha. Det var trevligt iaf :)

Idag var jag dötrött och mådde lite halvskumt. Har inte varit utomhus på hela dagen, och tur var väl det, för det tokblåser ute har jag hört. SMHI har utfärdat varning klass 2 och 1 i nästan hela Sverige förutom i Medelpad o en bit norrut. Tur att vi inte åkte till fjällen/Stockholm kan man säga! Tea kom hit ikväll, jag gjorde kyckling och sen slängde vi ihop en kladdkaka o fick hjälp av Ante att äta upp den. Jag kämpar starkt med att inte äta upp sista biten, för att S ska få smaka när han kommer hem. Får se om jag lyckas.

Precis när Tea gick hem slökollade jag lite på OS, det var skidåkning. Kommentatorerna blev så entusiastiska, så jag började kolla, en svensk låg ca 20 sek före alla andra medan de andra svenskarna blockerade resten att komma ikapp, och det slutade med att en annan svensk (Hellner) vinner OS-guld medan "första" svensken (Olsson) fick brons. OJOJOJ! Jag vill köpa längdskidor nu! :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det var jättegod mat där. Bäst gillade jag nog desserten som var nån Parfarit(?) Smaskens :)

2010-02-21 @ 10:21:42
URL: http://angieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0