Tentasvar

Idag fick jag äntligen svar på mitt paper. Jag fick C, vilket är helt okej med tanke på att jag i princip började med det dagen före inlämning :) Jag är himla nöjd med kommentarerna, det var en annan lärare som rättade denna gång. Såhär skrev hon i början:

"Hej Tina! Du har ett bra paper med en bra språklig precision som gör att man inte behöver gissa vad du menar, Du tematiserar innehållet från olika delar av kurslitteraturen och uttrycker dig nyanserat vilket bidrar till att du får en tydlig analytisk koppling mellan teorier och perspektiv. Jag vill uppmuntra dig att utveckla det analyserande och problematiserande perspektivet som du verkar ha fallenhet för."

Det blev ingen spinning idag, men dock en promenad i Sidsjön, det är så vackert där på vintern när solen skiner över den orörda snön! Vi känner oss såå modiga som går på isen också ;P

Kommentarer
Postat av: Carina

GRATTIS!!!

2010-02-12 @ 23:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0