Tokbilliga jeans!

Först och främst måste jag säga att jag har och har haft en bra vecka. Inte så mkt plugg, inte så mkt på jobbet (jag har jobbat varje kväll men det har varit lugnt), men desto mer av träning och annat som är trevligt att syssla med på dagarna :) Idag var jag på pump, men före det hann vi med ett besök på banken. Väntar på att de ska ringa nu i eftermiddag så vi kan få ett lånelöfte, men det såg bra ut iaf. Mannen tyckte det verkade vettigt.
Efter det var jag på systemet o inhandlade lite inför ikväll, sen hittade jag 2 par wranglerjeans på tokrea på Lee Store, 100 kr/st! De hade kostat 900:-/st egentligen, så jag tjänade 1600 kr! NÖJD! Jag har dessutom minskat en strl i midjan till strl 26 :O Det skiljer liite på storlekarna, jag började testa strl 27 av ett märke, och de var för små så jag fick prova 28. Sen provade jag wrangler strl 27, de var för stora så jag fick köpa 26" istället. Har precis varit och hämtat ut dem efter uppläggning. Ett plus i kanten är att personalen alltid är trevlig o ger bra service. Go there och handla jeans! 200kr/st för herrar dock :)

Meeen däremot har jag inte hunnit skriva på mitt paper som ska vara inne idag, jag har dock bara halva diskussionsdelen kvar och det får bli som det blir. Förmodligen inte så analyserande och tematiserande men vattusan. Jag har skrivit tillräckligt många sidor, och framför allt: jag har haft en bra vecka!:)
Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0