Update

Bra nyheter: Jag fick B på summerande blogginlägget, jäääy! Mailet från läraren började med "Hej Tina!". Det komiska är att min klasskompis fick exakt samma mail. Kopiera, klistra in. Ett tips från coachen är att åtminstone byta namn när man mailar en ny person, även om vi fick samma resultat. Ganska typiskt min lärare, kan man säga..

Jag har kommit igång med träningen. Körde pump i torsdags, gym fre och lör, pump igen sön, spinning tis, afro idag och eventuellt spinning igen imorrn. Wow, jag har toktränat=)

MEN. Imorrn ska jag tillbaka till sjukhuset för en ny borttagning av cellförändringar, de missade tydligen en bit förra gången. Så det blir ingen träning på ett tag, och 3 veckor till utan bad osv.. Jaja. Jag ska inte klaga egentligen, tänk om de inte hade tagit bort det? Stor risk för cancer och död, vilket vore aningen värre.. Inget att skämta om direkt.

Imorrn är jag alltså ledig, och ska käka pizza hos broder, med farmor o farfar. DE SKA ÄTA PIZZA! Tydligen har de ätit det förut, fryscapricciosa. Farfar gillar inte svamp, så han pillar alltid bort den. Men det är så de alltid har gjort och brukar göra, är det inte sött med (vissa) gamlingar så säg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0