Argghh

För ett år sedan ställde jag mig i kö till motorvärmarplats. Nu i december ringde min förening till mamma (som står skriven på bilen) o var förbannade för att Sierran står på deras parkering. Då sa mamma att det är min bil o jag har stått i motorvärmarkö i ett år, och de svarade att det gör jag inte alls. Nähä?? De skulle ringa mig, men gjorde det inte, så jag ringde dem o ställde mig i kö igen, och han sa att det skulle ordnas snabbt. Inget har hänt, och nu har det ju varit -25 grader så jag har inte rört bilen, den har stått översnöad och väntat på motorvärmare eller varmare väder (idag flyttade jag dock bilen till en annan parkering).
Nu ringde jag dem (trots att de skulle ringa mig..) och han sa "jag har bara en fråga till dig. Kommer du sköta bilen som du har gjort hittills? Då är inte vi intresserade av att hyra ut till dig." Jag sa att det inte är Sierran det gäller, det är mest Volvon. Och det är ju för att det varit så kallt så jag har inte vågat starta den, för VI HAR INGEN MOTORVÄRMARE (det sa jag tyvärr inte). Då sa han att det löser ju inte deras problem med bilar som står på parkeringen, så då var de ännu mindre intresserade. Men jag skulle ringa dem i slutet av veckan, då har styrelsen förhoppningsvis tagit ett beslut. Det finns alltså lediga platser men de kanske inte vill hyra ut till mig!
Åhhh, jag blev så arg nu i efterhand!! Men det är väl bara att vänta till slutet av veckan, och får jag ingen plats då blir jag tokig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch så kränkande!

Ring igen och anspela på sånt, typ att de gör så där baaaara för att du är ung och dylikt.. det brukar fungera bra! =)

2010-01-11 @ 17:54:30
Postat av: Sofie

Alltså, dom där verkar helt psykiskt störda! Dom ska inte ens bry sig vad du gör med din bil! Vill du ha motorvärmare, så vill du...fan va sur jag blir!

2010-01-12 @ 13:17:04
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Angelica

Stå på dig! Du har precis lika mycket rätt som alla andra som bor där att få hyra en p-plats!

2010-01-13 @ 11:01:41
URL: http://angieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0