Lista

Snodde en lista från Angelica istället för att börja plugga.
46 saker du alltid har velat veta om mig..

1. Hur gammal är du om fem år?
 28 år.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? S o hans mor imorse
3. Hur lång är du? 163-165 cm :P
4. Vem ringde du senast?
 Enligt mobilen, mamma
5. Vem ringde dig senast?
Tea
6. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Hej. Ang referenser på står de bra i pappret vi fick av jimmy efter vi skrev paper. Hänv till hemsida å till föreläsning:)". Skolsnack :P
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Börjar oftast smsa men orkar inte hur länge som helst så då ringer jag ist :P
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Separerade
9. När såg du senast din pappa?
I söndags
10. Vilken ögonfärg har du? Blågröngrå :P
11. När vaknade du i dag?
Klev upp alldeles för sent, nästan 10. Men vi var ut igår, så jag har en anledning. :P
12. Vilken är din favoritjulsång?
Har ingen speciell
13. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Håller med Angelica: Hoppas att jag har ett bra, välbetalt jobb, och att jag lever lyckligt med min familj i vårat drömhus..
14. Vad skrämde dig om natten som barn?
Minns inte..
15. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Förmodligen S igår kväll :P
16. Hur stor är din säng?
Tja, den jag sover i är 1,80 men min egen är 120. Men där sover jag aldrig längre.
17. Har du stationär eller bärbar dator?
Laptop
18. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med, skulle aldrig kunna sova naken!
19. Hur många kuddar har du i sängen?
Tre, en var, hehe.
20. Vilka städer har du bott i?
Timrå (räknas det som stad?) & Sundsvall
21. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, barfota eller flipflops på sommaren. I wanna be freee!
22. Är du social?
När jag känner för det :)
23. Vilken är din favoritglass?
Nån med chokladkross, nötter eller annan "fyllning"
24. Vilken är din favoritefterrätt?
 Jag är svag för choklad :) Gott med citronkakor också, åh jag gillar det mesta i efterrättsväg! 
25. Tycker du om kinamat?
Vem gör inte det?
26. Tycker du om kaffe?
På kvällarna
27. Vad dricker du till frukost?
Te, vatten, apelsinjuice, nyponsoppa, mjölk. Beror på vad jag äter till!
28. Sover du på någon särskild sida?
Jag vrider o vänder mig hela natten :P tror att sängen är lite för hård för mig egentligen.
29. Kan du spela poker?
I don't like poker
30. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
Japp, åtminstone en!
31. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, lite tyska o lite turkiska
32. Har du någonsin åkt ambulans? Nopp, inte vad jag vet
33. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet, givet!
34. Vad spenderar du helst pengar på? Mat och bensin I guess :P
35. Äger du dyrbara smycken? Inte direkt :P
36. Vilket är ditt favoritprogram på teven? Greys, private practice, how i met your mother, scrubs m.m.
37. Sover du med gosedjur? Nej
38. Vad har du för ringsignal?
Blev less på mitt hiphopintro och bytte till en gammal hederlig ringning igår, måste dock byta snart igen...
39. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Mampap har garanterat kvar, men jag har inget här.
40. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En amaryllis och en beige julduk med röda blommor, den ska bort idag!
41. Kan du byta olja på bilen?
Kanske inte byta, men fylla på klarar jag nog. Bytte en lampa i bilen häromdan =)
42. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nope, men jag har åkt med nån som fått det :P
43. Läser du dagstidningen?
Jag gjorde tills mitt abonnemang tog slut, nu väntar jag på ett nytt erbjudande. Saknar tidningen!
44. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Lyssnar nu, mix megapol tror jag det är.
45. När var du i kyrkan senast?
När morfar dog i somras.
46. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Förmodligen på Hultsfred, vi brukade komma dit på tis eller ons och åka hem på sön.
Trackback
RSS 2.0