NEJ, inte IGEN.

Precis när de tre veckorna äntligen passerat. Nu börjar nedräkningen igen, 4 veckor kvar... Back to sjukan på torsdag.
Självklart kom brevet idag på min lediga dag.

Igår när vi hade webcamdialog med läraren fick jag dessutom veta att vi skulle läst tema 2 denna vecka (tema 1 skulle tydligen läsas parallellt med inneveckan i Härnösand förra veckan), och jag (m.fl i min grupp) hade bara läst till tema 1 denna vecka. Eftersom jag har jobbat hela veckan så har jag bara läst halva tema 1... Såå, jag ligger ca 60 pluggtimmar efter som jag måste ta igen i helgen! Synd bara att helgen inte innehåller 60 timmar och att jag jobbar imorrn. MEN DET ORDNAR SIG...

Hoppas på restaurangbesök ikväll, det skulle uppskattas.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad har hänt??? :S

2010-01-29 @ 13:17:34
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0