All star, hemsida m.m.

Just nu är jag rätt tom i skallen, är så trött så jag helst av allt skulle vilja lägga mig i sängen och sova. Funderade på att åka till burefestivalen på norra berget ikväll, men jag är way too tired. Har jobbat och sprungit en sväng i Sidsjön idag. Det får räcka.
Igår tog jag "ledigt" (fick jobba lunch ändå, men var ledig på kvällen åtminstone), skulle käka på all stars uteservering vid åtta med några vänner. Innan dess tänkte jag bara uppdatera menyn och lite felstavningar på restaurangens hemsida (vi bytte nämligen meny igår, äntligen), men jag tog mig tydligen vatten över huvudet. Jag har aldrig lagt upp en hemsida förut, förutom den simpla som vi gjorde på multimedian i gymnasiet. Trodde att mina gymnasiekunskaper skulle räcka. Det slutade dock med att jag "ställt till med en katastrof" som Sofia snällt förklarade. Jag hade inget editprogram utan öppnade sidan i word och uppdaterade därifrån.. Annars hade det gått bra..! Som tur var fick jag megahjälp av Sofia och crew, och nu är menyn uppdaterad o sidan ser normal ut igen. Det tog dock så lång tid att jag inte hann med träning på långa vägar..

Sen gick vi på all star, åt nån blandtallrik för 2 pers, med diverse mer och mindre starka såser ;) var kvar till stängning, skojjish att dansa lite. Tack för igår bruds!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0