Gatufesten

Igår lunchade jag med pappsen och lillbrorsan i daltonstältet. Jag tog en hamburgertallrik, som var helt okej. Orkade inte ens nachosen, så det var mkt mat. Såg dock i dagens tidning att kårhuset erbjöd den bästa tältmaten, en vegetarisk medelhavstallrik, med halloumi och allt. Lät gött! Kom att tänka på förra årets gatufest, då vi hade ett tält med restaurangen. Vår mat blev utnämnd till den bästa tältmaten, men vilken panik det var i början. Ojojoj.. Ja, det var inte lätt att vara rookie :P Här kommer iaf en bild på daltons hamburgertallrik:


Jag har dessutom varit och tagit en öl i daltonstältet både mån och tis efter jobbet, och ska dessutom ut ikväll och på lördag.. Hehe, 4-dagars denna vecka. Men än så länge har det bara blivit EN öl också, får se om det eskalerar i veckan ;P På lördag blir det förfest hela dagen hemma på min uteplats i stan. Hör av er om ni vill komma :) Sen ska vi in på området, jag vill se Johnossi, Hoffmaestro och ev. teddybears. Får se vad man hinner med! MC-konserten på lördag verkar ju också som nånting man borde se.
Tog en bild på violinisten i Ständut blakk (stavning?) igår iaf:


Jag vet, kvaliteten är scheisse, jag borde faktiskt bära med mig digitalkameran åtminstone, jag som har en gigantisk väska, en kamera hit eller dit skulle inte ens märkas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0