Lovely!

Njuter av livet just nu :) Vädret kan inte vara bättre, det är soligt och 25-30 grader varje dag. Detta har lett till att veckan bestått av bad i fläsian (mån, med mama och Putte), armsjön (tis, med Tea, Emilie, Cicci och Evelina) samt tranviken (ons, med Sanna, Serkan & Necmi). Däremellan har jag jobbat varje kväll, och igår efter jobbet ville vi hitta på nått.. Vi gick först till min uteplats och blev bjudna på lite grillat, sen åkte vi till mamma och satt på deras balkong halva natten. Vi sjöng mindre vacker falsksång medan P-A spelade diverse Roxette-låtar på gitarr. Sov över där och blev bjudna på frukost på altanen :) Såå skönt! Tänk den som hade en villa..!
Imorrn kommer Simon, det blir kanske bad igen. Vi hade tänkt åka till Juniskär på allsång på kvällen, men när jag ringde dit ikväll var det fullbokat :( Synd, då är det lika bra att jobba istället..
Och lunchpassen är i princip obefintliga på ego, så förutom ett pump-pass förra veckan minns jag inte när jag tränade sist. Men det gör inget, man får passa på att njuta av solen medan den är här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0