Mobilpill

Igår hade jag förfest innan gatufesten. Vi var på min uteplats, och träffades tidigt för att inte behöva stressa (första kom före 15). Vi grillade, spelade kubb och det vällde in folk :P Slutade med att nästan 30 pers var på min uteplats, tur att inte alla skulle grilla på min lillgrill! Jaja, i vilket fall så hade jag dåligt batteri på mobilen, så jag lånade Necmis laddare.. Själva piggen var lös, men jag provade ändå, och piggen gick av o fastnade där inne.. Så, under kvällen dog min mobil utan att jag kunde göra nånting åt saken.
Jag hade ställt in mig på att lämna in mobilen till elgiganten, vänta nån månad och sen betala massa pengar för det. Men nyss provade jag att pilla lite med nagelsax och pincett, och jag lyckades få ut det! :D Nu är det bara en ny laddare som behöver köpas.


Kommentarer
Postat av: Carina

Åh, vad skönt att du slapp lämna in mobilen!

Nokialaddare finns på Clasolsson för 199 kr!

2010-07-11 @ 21:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0