Tranviken i tropisk värme

Idag när vi vaknade vid 9.30 var det 26 grader ute. Wtf? :P Det har varit sjukt varmt ute idag, så vi åkte till Tranviken före jobbet.. Jätteskönt, men det blev inget dopp för mig, vattnet är galet kallt där ute.
Jag höll på att svettas ihjäl på jobbet. Det var rätt lugnt idag kan man säga, men lite folk hade vi iaf. Efter jobbet har vi suttit på balkongen och druckit lite alkoholhaltiga drycker, samt ätit en pizza. Gött :) Hoppas på finväder imorrn också, då är vi leeediga.

Förresten är jag såå sugen att åka till gröna lund på onsdag, damian marley och nas spelar där (eftersom Hultsfred gått i konkurs). men men, det är gatufestonsdag och mkt på jobbet för det första, och för det andra finns det väl ingen som vill följa med mig på en reggae/hiphopkonsert. Det vore iaf grymt att se Damian :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill, jag vill!

När och hur?? Problemet är att jag vill kunna ta mig hem på kvällen

2010-07-04 @ 21:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0