Himlabadet

Idag var jag på Himlabadet med S sr och S jr. Jag måste säga att jag gillar paradisbadet mer. Det finns mer att göra där, himlabadet kändes lite fattigt på "attraktioner". Sen gjorde både jag och S jr illa oss, vilket inte ger en bra recension. Jag åkte Turbo, den var helt sjuuuuuk. Jag fick vatten i ögonen, det gick fruktansvärt snabbt, jag hamnade på mage, och i paniken märkte jag inte ens när det tog slut. Tog nån sekund innan jag fattade att jag var framme och i säkerhet :P Hela turen tog typ 5 sekunder. 5 intensiva sekunder!! Jag gick därifrån lagom mörbultad med ett dunkande knä, armbåge och fot. Nu har jag ett blåmärke på knät, resten känns bra. Jaja. Synd att Paradisbadet ligger så långt bort, men det är nästan värt att åka dit i fortsättningen också.. Synd. Undra vad de la 500 milj kr på egentligen? Lite besviken är jag... Såå himla kul var det inte!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Njaa..går ju fort och kolla kvittot :D Om man är van det iaf. :) Jag går alltid igenom minsta lilla...vet inte varför...men i slutändan så är det ju jag som tjänar på det, även om det kan tyckas "onödigt". :)

2010-06-29 @ 23:41:59
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0