Update

Hej hopp!
Idag har jag varit ledig på lunchen för första gången på ett bra tag. Hade tänkt träna spinning, eftersom jag bara tränat en gång senaste månaden. Men.. Jag gick på teamsportia-rean i stan vid 10-tiden (butiken upphör. var dit igår på medlemsdagen, sjuuuukt mkt folk så vi gav upp då), och där blev jag fast i kö alldeles för länge så jag hann inte med träningen. Men det gör inget, imorse tog vi för första gången på vääldigt länge en morgonpromenad före frukost. Har tänkt bli lite seriös med träningen, så jag köpte 2 par träningsbyxor (ett par långa tighta springbyxor o ett par kortare). Köpte även lite strumpor, det var 40% på alla strumpor så jag tog ett par "löparstrumpor" utan prislapp. Kollade sen på prislappen, de hade kostat 200:- om jag inte såg fel. Jaja, kvalitet kostar! Nu måste de vara jääkligt bra också..! Vill inte direkt stå i kö en timme för att lämna tillbaka ett par strumpor, om det ens är möjligt :P
Jag köpte även ett par vita sommarballerina på din sko, som jag kan ha i Kroatien nästa vecka.

B-uppsatsen är i princip klar, vi har opponerat och besvarat opponeringen som kommit på vår uppsats. Kan dock inte skicka in svaren, fc:n ligger nere idag.. Problem, som vanligt. Hoppas det funkar imorrn när vi ska lämna in uppsatsen!

Igår började de borra i vad-det-nu-hette i huset. Nånting liknande stambyte tror jag det var. Vi flög upp av ljudet före åtta igår, och kring halv åtta idag. En bra väckarklocka om man ska börja med morgonpromenad, men de håller på heela dagen (även nu)! Låter som att de borrar sig in i lägenheten, det var nånting i hallen som ramlade nyss.. Mina trumhinnor förstörs snart! Det är tusen ggr värre än det vanliga borrandet med borrmaskin...

Yeye, vi ska snart till Simons dagis och gå på avslutning. Dags att röra på fläsket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0