Skidor på längden!

Idag åkte jag och mamma längdskidor i Sidsjön, jag hyrde ett par. Jag har inte åkt sen i låg- eller mellanstadiet, men det gick framåt! Underbart väder =) Lagom dåligt glid med vallningsfria skidor bara, såna ska jag INTE köpa. Men ett par skidor ska jag införskaffa, helt klart!

Sen gick jag direkt till jobbet, det blev fullt och massor att göra ända till stängning. Nu har karlarna gått ut o druckit öl, men jag hade mjukisbyxor och mina ben strejkade, plus att ett skavsår smög sig fram vid skidåkningen, så jag sitter här istället, där jag kan ha det lugnt och skönt. Soffpotatis som man blivit. :)


Kommentarer
Postat av: Carina

Det är ganska skönt att vara soffpotatis ibland :)

2010-03-09 @ 23:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0