Lugna veckan

Hela denna vecka har varit soft. Inte så mkt plugg, lugnt på restaurangen. Har tränat spinning tis & fre, pump ons, och igår tog jag en promenad med Tea, vi var ute på äventyr i djupsnön vid vattnet, balanserandes på kanten mot den fasansfulla isen. =) Sen köpte jag ett par träningsbyxor som jag tänkt inviga idag på pumpen som alltid är på sön 11.15. Men idag var det ändrat i schemat, step och body low! nooooo! Så det blir ingen träning, för i em ska jag klippa mig när dagens enda pumppass är, och sen är det middagstid.

Idag tänkte vi promenera i solen, städa (det läker vatten från badkarskranen, golvet har börjat bli vitt av nån anledning och badrumsmattan blir ständigt blöt), samt åka till birsta o kolla på längdskidor m.m. Får se hur mkt av det vi hinner med.

Igår gick Timrå vidare till slutspel och det var melodifestivalfinal. Jag såg det såklart inte för jag jobbade, men jag lyssnade på låten efteråt och den lät faktiskt bra, ingen vanlig "schlagerdänga" så den går väl inte så långt på eurovision men det är väl inget ovanligt. =P

I fredags hämtade vi förresten brors audi A4 från verkstan, jag körde tillbaka den. Vill haaa! Den drog liite bättre i uppförsbackarna än bilarna jag normalt kör. =) Jag föreslog Ante att byta bilnycklar mot mina volvonycklar, men han var inte intresserad.
På kvällen var jag med Tea o Sandra på stadshuset, Andreas Grega spelade. Hade inte ens hört talas om honom förut, men det kan ju vara skoj att gå ut. Vi kände oss dock 100 år äldre än alla andra, vilka pensionärer vi blivit vid 23 års ålder! Snart kommer väl medelålderskrisen :P

Bye then!

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej. På fredagkväll var Antes bil nästan till salu;(

På väg till Funäsdalen fick har ringa efter bärgning. När han kom till Matfors blinkade nämligen varningslampan o varningssignalen för lågt oljetryck tjöt. Så han fick ta min gamla trotjänare till fjällen, den går ju alltid den ;) Säg till om du behöver låna den! Kram mamma

2010-03-14 @ 17:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0