Har bokat semesterresa!

Igår kväll bokade vi äntligen resan till Dubrovnik. Kan veerkligen behöva det med tanke på att jag jobbat både lunch och kväll i några veckors tid (och dessutom fått jobba över flera dagar/vecka), plus plugget på heltid där emellan. Vi lyxade iaf till det med all inclusive, men tänkte såklart ta lite utflykter hit och dit, eventuellt hyra bil för en tripp till Montenegro =) we'll see. Det är bara 1½ vecka tills vi åker!! Firar sommarlovsstarten med en semester, känns sköönt! Hoppas vädret är såhär trist ett tag till, så kan det bli fint tills vi kommer hem ;)

När jag kom hem från jobbet igår såg jag slutet av eurovision-semifinalen. Jag kom hem lagom till sista låten och utröstningen, och: Sverige gick inte vidare till final! För första gången nånsin! Jag är så besviken, inte för att låten var värd att vinna, men nu känns det ju nästan meningslöst att se finalen när man inte har nån chans att vinna! Hmmpf. Jag blev lite bitter. Får väl heja på turkarna istället. :P

Jaja, time for dusch before work!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha, det var exakt den scenen jag såg också, innan jag insåg att det var ett dubbelavsnitt! :D Herregud...:D

2010-05-28 @ 19:53:54
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0