Mera shopping!

Dagen var planerad in i minsta detalj, vi skulle först intervjua rektor 2, sen skulle jag jobba lunch, sen skulle jag sammanställa intervjun och till sist jobba igen. Morgonens planer ändrades när rektorn inte hade tid för intervjun idag (han hade inte mitt nr så vi fick veta det på plats..), så vi tog istället en liten promenad innan vi åkte hem. Efter lunchjobbet gick jag på stan, köpte en bikini på h&m! Och lite annat smått och gott :)
Ikväll var det lugnt på jobbet, så jag kunde gå lite tidigare. Helt plötsligt blev den stressiga dagen ganska skön :)

Imorrn ska vi till h-sand på morgonen, sen hoppas vi få göra intervjun (inshallah ;P nu har han mitt nr). Sen jobb på kvällen.

Tycker för övrigt att det ska bli fredag/lördag så my man kan komma hem igen. Jag kan inte sova när jag har hela sängen för mig själv. Vaknade lagom till soluppgången idag vid 4-tiden. Som tur var somnade jag om igen, vaknade några ggr till o klev upp innan väckarklockan ringde. Miss u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0