En typisk dag...

Okej, jag har fruktansvärt svårt att få dagarna att räcka till. Hinner inte riktigt börja plugga förrän jag går och tränar vid lunch, idag blev det pump. Sen kom jag hem, gick och åt lunch på restaurangen, sen gick vi på banken och pratade lån och grejer inför husköpet. Tog en timme, nyss kom Simon, och nu ska jag snart gå till jobbet. Det var den dagen det! Hur får andra det att gå ihop egentligen?!
Förresten, om nån missat att varenda människa kommenterat detta, så är det galet mkt snö ute! ;D det är en sån här dag man äntligen börjar uppskatta garagets fördelar!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, det kan inte vara så att du jobbar så jädrans mycket och pysslar med allt annat utom plugget? ;P Fniss! Prioriteringar min kära Tina (ville säga Watson där).

2010-11-10 @ 22:10:11
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0