Plugg, plugg, plugg...

Jadu, just nu är det körigt.
Igår em fick jag veta att jag fått F på förra tentan, jag som var helt säker att jag skulle klara den. Känns himla tungt, första gången jag får göra en omtenta - och den sker precis i samband med flytt och hundra andra tentor! Usch usch usch.
Nu har jag iaf precis lämnat in diskussionsuppgift 2, nästa vecka är det 2 uppgifter till (en på mån, en på tis), plus tenta på onsdag. Och på torsdag får vi nycklarna till huset. (jääy) :) Jag minns inte om jag skrivit det här, men jag har börjat ta ledigt på måndagar, så nu jobbar jag "bara" 5 kvällar i veckan. De närmsta veckorna kommer jag nog behöva ta ledigt ännu mer, annars kommer tidspusslet aldrig gå att lösa.
I söndags var det farsdag, min far och två bröder kom till restaurangen (jag fick såklart hoppa in i jobba - extraöppet) och åt middag där. :)
Har iaf begärt adressändring o eftersändning (från min förra adress) idag, fick ringa dit, gick inte att göra det på internet. Har även beställt elbolag (det blev vattenfalls vintersäkring), och jobbar på den oväntade internetkostnaden som säljaren nämnde i förbifarten förra veckan i ett sms ("kom ihåg att ni ska betala 230:-/månad till servanet". "-VAD?").. Så det ser ut som att vi måste betala nästan 600:-/månad för internet o telefon. Känns såå motiverande! Jag har iaf informerat mäklaren o han skulle prata med säljarna, får se vad som händer. Men det är väl bara att betala och se glad ut antar jag. Suck! Ska man inte vara informerad om sånt innan man skriver kontrakt?
Justja, måste beställa nån sorts tv-abonnemang också. Hm, en annan dag. Eller, ikväll kanske. Nu ska jag se en välförtjänt serie innan jobbet. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0