Olyckor kommer sällan ensamma

Vilken underbar start på dagen. Igår märkte jag att jag hade lite ont på ovansidan foten, och idag såg jag att den är lite svullen och blå, plus att jag måste halta fram. När jag stod och kokade gröt kollade tog jag upp en olja för att läsa på förpackningen (om man verkligen kan steka med den, för det sprätter bara olja överallt när jag gör det), jag drog undan kastrullen från plattan, höll oljan i locket, och VIPS håller jag bara i locket. Flaskan studsar mot plattan, jag försöker stoppa den och bränner mig på handen (nu har jag två st 5 cm långa "plattkantslinjer" på handen och en svullen röd fläck på handleden), och sen ner på golvet. Olja ÖVERALLT. Förbannat!!!!!! Jag har skrubbat med diskmedel, men det är fortfarande glansigt.
Nu sitter grannarna och spelar dunkadunkamusik, de verkar starta festen tidigt.
Jag har en inlämninguppgift som ska vara inlämnad idag.
Handen dunkar, foten dunkar, grannarna dunkar. Vilket ultimat studieklimat!

Kommentarer
Postat av: Carina

Stackars dig... hoppas inlämningen gick bra trots allt dunkande!

2010-10-15 @ 21:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0