Effektivt.

Idag har jag tvättat dukar till restaurangen plus en maskin med "vanlig" tvätt. Blev ett himla springande eftersom jag tvättade i den andra tvättstugan, som "bara" hade 2 maskiner och ett litet torkskåp. I vanliga tvättstugan finns det minsann 3 maskiner och två torkskåp, varav ett stort. 
Däremellan har jag tränat ben ensam (känner mig såå stolt :P), köpt en överraskingspresent till S (han har redan fått den, så jag kan avslöja; en ostkupa ;P). Nu är S och S jr på simskola, de kommer om nästan en timme och då ska jag ha handlat nån middag och duschat.
Ikväll blir det premiär för mig, jag ska för första gången se en hel basketmatch. Det är nämligen VM-final mellan Turkiet och USA. Spännande! Imorse fixade karln tv10 så vi ska kunna se matchen hemma. Bra bra, får ladda upp med popcorn och annat skräp :) time to gooo, ciao!
Trackback
RSS 2.0