Onsdag

Jobb: Det har börjat dra igång igen på restaurangen efter sommarens gästtorka. Bra. Lite mer att göra på kvällarna. Men nån gång ibland får det gärna vara lugnt, så jag hinner plugga lite ;) Det har skett lite förändringar också, ena kocken slutade bara sådär så nu ska en ny kille komma och provjobba, men vi ska inte hoppas för mycket.. Tjejen som serverade i somras slutade för 1½ vecka sen, så förra veckan fick jag jobba massor. Som tur var frågade jag en tjej i min förra serveringsklass om hon visste av nån, och då hade hon precis blivit arbetslös =) Så hon har börjat och nu är allt frid och fröjd för mig, jag jobbar som vanligt på kvällstid.

Skola: Skolan började i måndags, och jag försöker komma in i att läsa engelskalitteratur, vilket inte är det lättaste. Det jag läser går inte in i huvudet, och jag hittar helt plötsligt massor att göra hemma... Har läst strax över 20 sidor på 2 dagar, haha. Starkt jobbat av mig.. Dagens mål är att läsa klart första kapitlet (dvs ca 15 sidor till).

Träning: I söndags körde jag o Tea spinning, i måndags gymmade jag med karln - rygg/biceps. Igår tog vi en morgonpromenad, sedan körde jag lunchspinning. Och idag tänkte jag träna body pump. Träningen har kommit igång! Skönt.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, ja man slutar ju aldrig förvånas över din förening om man säger så! Jag längtar tills du hittar någon annanstans att bo, så jag slipper bli så irriterad på alla idioter till grannar du har ;P

2010-09-01 @ 12:44:51
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0