Dröjsmålsavgifter hit och dit.

Fick ett brev igår från transportstyrelsen. Jag missade ju att betala massa räkningar den sista (fredags), betalade dem i måndags... Bl.a. bilskatten på Toyotan. Och nu kom ett brev på dröjsmålsavgift på 100:- för att det kommit in för sent. Grymt onödigt! Fick även deklarationen i slutet av förra veckan, ska få 500 tillbaka men jag måste ju deklarera lägenhetsförsäljningen också. Bye bye 500 kr :)
---
Ikväll är vi lediga för att gå på mammas 50-årsfest! Jääy!
---
Jag har blivit väldigt duktig på att uppdatera må jag säga. Är jag inte duktig, eller vad säger ni 7-10 läsare jag har per dag? ;) Det beror nog på att jag har pluggat desto mindre. Skjuter upp PM:et som ska vara inlämnat och godkänt senast om en vecka. MÅSTE skicka in det i början av nästa vecka, blir det inte godkänt direkt blir det jobbigt. Fasen, dags att börja. Jag ska bara hinna plantera lite frön också idag... Persiljan skulle planteras i mars egentligen! Cykelskärmarna får nog skruvas fast en annan dag! Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0