Förbannad!

Nu blir jag verkligen fundersam. Tradera-auktionen som jag berättade om, där säljaren inte svarade på vare sig mail, telefon eller sms (hon hade dessutom inte skrivit sitt nr på tradera, de (3 st olika mobilnummer!) fick jag söka efter själv). Jag mailade flera ggr, ringde flera ggr på alla tre nummer, olika tider, olika dagar. Sms:ade även det första numret. Utan svar. Till slut mailade jag och skrev att jag varit i kontakt med Tradera som sa att jag skulle avstå från auktionen, och jag skrev till henne att det var tråkigt att vi inte kunde göra någon affär. Nu har jag fått ett negativt omdöme där hon skrivit **VARNING** om mig! Åhh, jag blir så arg! VAD MER SKULLE JAG HA GJORT? Jag mailade henne nyss och skrev det, men från en annan mail (ifall mina andra mail hamnat i skräpposten), skrev även att "skulle jag ha gjort ett hembesök för att få kontakt?!". Åh. Folk!! Inte så kul att det står VARNING om mig nu, som alla kan se.
Jaja. Är hemma med sjuk pojke idag, han hade 39 i feber imorse tyckte jag S sa. Han har sovit över en timme, ända sedan S åkte till jobbet. Snart är det dags för lunch, det blir gårdagens pizza-rester som de lyxade till det med när jag åkte och jobbade. Fast det räcker inte till mig.. hmm. Vi har lite färsk spenat-fylld ravioli i kylen, blir bra för mig det.
Får se om det blir träning idag. Kanske går till jobbet istället, eller tar en premiär-cykeltur :) Igår körde vi rygg, och jag börjar märka förbättring! Tog 50 kg 7 ggr, har bara orkat 35 kg förut! Jag vägde mig igår också, väger 53,5, hah. Inte så konstigt att jag bara flyger iväg när nån knuffar mig :P

Kommentarer
Postat av: Sofie

Går det inte att kontakta Tradera om ditt negativa omdöme? Dom vet ju att du varit i kontakt med dom om just denna människa dessutom. :/ Vilken störd människa, verkar ju bara ha konto just för att ge andra negativa omdömen! Hoppas det löser sig iaf!!

2011-04-06 @ 12:30:17
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha..vilket jädra offer alltså! Ja, jag väntar med spänning på uppföljningen. Lycka till, hoppas du "vinner" the battle så att säga ;P

2011-04-07 @ 01:05:27
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0