Framsteg i ljuset

Sådär ja, idag fick jag några timmar att tycka synd om mig själv så nu känns det bättre ;) Ryggen känns liite bättre, armarna känns också liite bättre men humöret är betydligt bättre. :) Cyklade till jobbet idag, vilket såklart betyder att jag fick så lov att cykla hem också. Har ALLTID cyklat hem i kolsvart mörker (och då består hemvägen av 6 km uppförsbacke, i princip utan undantag), men denna gång gick sista gästerna tidigt plus att solen går ner mkt senare, så jag behövde inte gissa mig till vart alla gupp, bulor och vattenpölar finns (vägen jag bor på är en 1,2 km lång uppförsbacke (grusväg) utan gatulysen), och jag kom faktiskt hem några minuter tidigare än vanligt! Wohoo! Annars har det tagit PRICK 30 min varje gång (måste ha cyklat kring 10 ggr till/från jobbet, har kollat tiden varje gång), nu tog det "bara" 27-28 min! ;)

Kommentarer
Postat av: Carina

Bra cyklat! Skönt att höra att det känns bättre idag! Kram på dig!

2011-04-27 @ 22:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0