Hårklippning!

Idag var jag och klippte håret. Toppade det bara 2-3 cm, men det känns mkt kortare! Alltid lika skönt att klippa sig!
Tränade även pump på lunchen, alltid lika jobbigt när man inte kör det regelbundet!
Hann dessutom med att shoppa lite småprylar på hemtex som har halva reapriset nu. ALLTID lika kul med rea ;)
Nu: Jobb.
---
Efter vissa påtryckningar kommer här en extremt söt bild på mig med nyklippt hår. Så pigg ser jag ut efter en kväll på jobbet ;)
---
Lägger upp ytterligare en bild på zucchinin, EN dag senare än förra bilden! Nu har det gått en vecka sen jag planterade fröna. Jag är impad!:P där bakom ser ni basilikan m.m. som också börjar sticka upp. Bild två är en av de två tupparna som jag köpte för halva priset på hemtex ;) mitt bidrag till påskstämning här hemma, jag är ingen påskfanatiker direkt.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Få vi ingen bild eller?? Måste klaga på att det inte finns mycket bilder här eller...du kan väl bjuda på åtminstone en bild per inlägg??? ;P

2011-04-15 @ 20:10:14
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Såfie

Nuuuuså ;P Bra Tina! :D

2011-04-17 @ 00:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0