Lucia

Imorse klev jag upp tidigt med S och S, vi såg lite luciafirande på tv:n och skjutsade S till skolan. Passade på att träna direkt när vi var i stan, så nu har vi det avklarat. De hade fyllt stan med luciamarschaller efter vägarna och vid husen, jättemysigt!
Jag följde sedan med S och handlade till jobbet. Det var värt det eftersom det bjöds på julmackor/gröt och fika ;) Jag tog ett tunnbröd och premiärsmakade årets julskinka, plus en sorts saffransbulle till efterrätt. Gott!! Nu har jag känslan av att jag är klar för dagen, men jag har ju massor av plugg och sedan jobb som vanligt, så det är väl dags att sätta fart... Skickade iaf in första uppgiften på XML-kursen igår, fast jag upptäckte direkt när jag började läsa på uppgift 2 att jag gjort en grej fel i första uppgiften. Det var visserligen rätt, men inte var de tänkt på. Får se om jag får komplettera, vet iaf hur jag ska ändra. Så skönt med uppgifter som bara ska göras utan att behöva undra tusen ggr om man tänkt rätt eller fel, skrivit tillräckligt mkt osv. Satsar på att skicka in uppgift 2 idag, så det är väl bäst att börja! Först, hämta posten! :)
Bjuder på en julhund från instagram :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken söt julhund! Och du har fullt upp - som vanligt!

2011-12-16 @ 13:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0