Träningsvärken from hell!

I söndags tränade vi ben. Inte enligt det vanliga schemat, utan bara nya övningar. Riktigt tungt med vikter. Och herregud, ingen av oss kan gå normalt! Det är en plåga att ta sig upp ur sängen på morgnarna. Igår hämtade jag upp två läskbackar (colabacken är värst, den är astung i vanliga fall) från källaren på jobbet, det var det mest smärtsamma jag gjort på länge! Borde få en medalj för insatsen. Jag som led av att gå två trappsteg upp till "övervåningen" där uppe. Idag är det dag två efter träningspasset, vilket betyder att fr.o.m. imorgon kommer det bara bli bättre. :)
Igår fick jag som sagt hoppa in och jobba på kvällen, men dagen började desto roligare med att jag fick skotta bort minst 2 dm snö från bilen. Äntligen riktigt med snö!!! Åkte sedan några rundor och hämtade upp klasskompisar mot nackstahållet, g-holm och slutligen nedre Haga med destination Söråker! Vi hade nämligen blivit bjudna på frukost i min klasskompis nyrenoverade hus, där de flyttade in i somras. Det var så fint så! Och mysigt med, tack så mkt för frukosten A! ;)
Sedan svängde vi av en kortis i Birsta för att inhandla årets sista julklapp! Känns såå skönt, nu är jag klar med julklapparna för i år!
Blev godkänd på de två första uppgifterna i XML-kursen idag också. Bra bra, nu vet jag att jag är på rätt väg. Tänkte göra den 3:e före jul och 4:e före nyår. Borde försöka hinna med den 5:e före nyår också, men vi får se vart tiden rinner... Det är nog tur att mina serier har juluppehåll, annars vet jag vad jag skulle prioritera först tyvärr. :P
Nä, det är väl dags att sätta fart med uppgift 3! Ha en bra tisdag.
Förresten, är det INGEN som vill gå på bio med mig imorrn? The girl with the dragon tattoo. Hör av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0