Hemsidan uppe! Och skidåkning :)

Klatrade hela fredagen med att få upp hemsidan på nätet. Det ville sig inte riktigt med min dator, och när jag ringde helpdesk tyckte de att jag skulle hitta en PC, men det funkade inte på jobbet heller. Idag fick jag äntligen upp den med hjälp av filezilla!
Här är adressen om någon nu är intresserad av att se min första uppgift i datavetenskapen:
http://studenter.miun.se/~tios0900/
Det är bara en enkel grej, men jag känner mig ändå nöjd att jag gjort en hemsida med frames, haha!
Idag åkte jag skidor med Tea, två varv runt Sidsjön, tog ca 40 min. Hon måste ha sjukt bra kondis (eller skidor?! :D), men jag var helt sluuut! Efteråt grillade vi sojakorv och gjorde tunnbrödrullar med potatissallad. Jättehärligt, finväder och nollgradigt ute.
Vi funderar på att åka till Hassela nästa helg, och tänndalen/funäsdalen om 2 veckor. Hoppas på premiär i slalom/snowboardbacken i helgen!! Imorrn ska vi dessutom kolla på en bräda åt S :) Ledig från jobbet imorrn, blir middag i Timrå då. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Carina

Bra jobbat med hemsidan!

2011-02-06 @ 23:05:42
Postat av: Carina

Bra jobbat med hemsidan!Vi ses imorgon :)

2011-02-06 @ 23:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0