Konstverk by nature

Jag måste säga att naturen var riktigt konstnärlig när senaste ovädret drog fram häromdagen.. Det var mindre roligt att knappt komma hem från jobbet och sen skotta 30 cm snö (kl 23 på kvällen) som blåst ner på vår uppfart.. Men såhär i efterhand är det riktigt vackert! Vi har berg av snö på baksidan, det kommer omöjligt smälta bort före juli :)
Igår tog jag bussen hem från jobbet för första gången. Inte åkt buss här i stan sen studenten tror jag.. det var iaf RIKTIGT länge sedan. 2006 kanske. Har dock tappat bort det gamla busskortet, och busschauffören hade precis slut, så jag fick köpa en enkel resa istället. Men det gick ju bra ändå! =)

Kommentarer
Postat av: Carina

Riktigt konstnärligt är det! Förra året trodde vi också att snön skulle ligga kvar tills i juli men den bara försvann... utan att man märkte det. Konstigt!

2011-02-13 @ 14:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0