Hemsida!

Det går framåt med hemsidetestandet. Hann dock inte plugga nånting igår (körde spinning med Tea istället. Första gången sen mitten av november, men det var så skönt! Blev sen bjuden på mat hemma hos henne =D) men i torsdags satt jag och filurade med massa htmlkoder o allt jag provade gick bra. Nu måste jag bara bestämma om jag ska använda frames eller inte, det har jag aldrig gjort så jag vet inte om jag orkar... Uppgiften kräver ju inget sånt överhuvudtaget. Meen. Kanske. :)
Kamerapåsen kom i tid iaf, i torsdags som lovat. Riktigt bra service, coolstuff.se!
Idag är jag hemmafru, karln åkte iväg tidigt för att kolla på Simons första brottningstävling, i H-sand. Heja heja!
Och imorgon bitti åker vi till Afrika. Har inte riktigt fattat det, ingen av oss har börjat packa och S blir ju borta hela dagen o ikväll har vi massa sena bokningar på jobbet, så vi lär inte komma hem förrän typ kl tolv. Imorrn åker vi mellan 7 och halv åtta. Det blir en skön resa till Arlanda med en Audi stadsjeep och egen chaufför ;) Jag ska börja packa idag.
Tänkte även ta ett varv i skidspåret, ge det en ny chans och hoppas att träningsvärken blir mindre imorrn än efter förra åket! Skönt med lite egentid ibland :) Ha det så skönt i kalla Sverige dårå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0