Vattentät kamerapåse beställd =)

Nu har jag surfat en sväng på coolstuff.se, de har himla roliga (och många riktigt onödiga) prylar. Men en grej kommer vara väldigt användbar för oss nästa vecka, en kamerapåse! De skickar samma dag om man beställer före kl 14, så imorrn kommer de skicka och det skulle ta 2 dagar om man bor ovanför Hudiksvall. Vilket betyder att det boorde hinna fram i tid!
Ikväll har vi varit hos mamma o fikat, sen kom tjejen som köper min studielitteratur. Hon fick med sig 9 böcker från VT10, skööönt att bli fri alla på en gång!! Gonatti!

Kommentarer
Postat av: Tina

Idag (torsdag) fick jag ett sms att den finns att hämta på Ica Sidsjö. Wohoo, jag ska fota korallrev nästa vecka!

2011-01-20 @ 11:00:00
URL: http://tiniwini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0